joi, 6 octombrie 2011

Una rece...alta calda....surpriza de la Iulia!

Publicat de Raluca la 04:18
Dupa dezamagirea provocata de pesula sigma am avut parte de o mare surpriza!

Un cadou de la ..Iulia( sunt frumoasa). Mi-a trimis un blush mineral ( aveam nevoie de un blush caci ma plictisisem de cele 2 nuante de la oriflame pe care le am de f mult timp deci cadoul este mai mult decat util).

Culoarea este superba! Inca nu am incercat-o dar o voi inaugura cat de curand! De-abia astept!

Cat despre gestul Iuliei nu am cuvinte! Nu stiu cum si de ce s-a gandit la mine insa ii multumesc din suflet! Cred ca am mai zis-o: Nu primesc cadouri des (doar de la sotul si bunica mea...si soacra sa nu o uit)  cu atat mai putin de la cineva care nu ma cunoaste personal!

Ii multumesc inca o data, mi-a facut ziua frumoasa prin gestul ei!
si acum va las cu minunatia. Nu-i asa ca este superba nuanta?




8 comentarii:

  1. Foarte frumoasa nuanta :X Iulia este o dulce ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Blush-urile de la edm sunt geniale:x Le ador din toate punctele de vedere.

    RăspundețiȘtergere
  3. Raluca mi-ai spus intr-un comment ca ai nevoie de un blush, iar eu aveam unul neinceput si care cu siguranta nu l-as fi folosit pentru ca am prea multe si am zis sa iti fac o bucurie :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata sublim blush-ul, sa il folosesti cu placere. Foarte frumos gestul Iuliei... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Iulia-Si chiar mi-ai facut! Nici prin cap nu mi-a trecut ca imi vei trimite tu unul...Defapt nici nu am intentionat asta!cred ca stiu la ce com te referi...la cel in care iti admiram blushul tau!

    Ms mult inca o data!

    Dedeea -nu am folosit pana acum produse de la edm!
    Mada-asa-i..este o dulce Iulia!

    RăspundețiȘtergere
  6. Iulia e cea mai dulce, mereu dispusa sa ajute pe oricine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Asa e Ionny.eu chiar nu ma asteptam...pur si simplu intr-un com lasat ei (de care si uitasem...) i-am spus ca este f frumoasa culoarea blushului caruia ii facea reviw-si ca trebuie sa imi iau si eu unul..ca duc lipsa( cam asa suna comu meu..nu mai tin minte exact)...si..surpriza..mi-a trimis ea unul
    Multumesc inca o data!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce cute este:) Sa il folosesti sanatoasa!:*

    RăspundețiȘtergere

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers