luni, 12 decembrie 2011

Trusa de farduri mirlans 77 de culori este de vanzare

Publicat de Raluca la 12:15


M-am gandit mult inainte de a face aceasta postare! Am fost incurajata sa scot la vanzare aceasta trusa dupa ce am vazut ca si Ancuta  a vandut-o pe a ei.(pe care la fel a castigat-o)..Poate multe nu stiti dar trusa am castigat-o la un concurs...de aceea nu ma simteam bine scotand-o la vanzare! Dar m-am gandit f bine si am hotarat sa o vand. Nu o folosesc deloc si e pacat sa o tin degeaba si in plus acum ca vin sarbatorile am nevoie si de banuti! Doar am testat pe degete culorile, singura culoare pe care am folosit-o mai mult a fost o nuanta de alb...

Pentru ca nu am tinut-o in cutie este putin zgariata...dar este aproape nouaaa...se poate observa din poze asta

Pretul ma gandeam sa fie de 60 lei .Vi se pare mult? E ok asa?
Pret nou 50 lei






2 comentarii:

  1. era preferabil sa nu partici la concurs si sa lasi alta persoana sa o castige daca stiai ca nu o folosesti .Mirela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dupa modelul multor blogarite de ”succes” am luat si eu acest exemplu....m-am gandit sa o vand pt ca ,desi mi-am dorit-o f mult si m-am bucurat f tare de ea nu o folosisem prea mult...intre timp m-am razgandit...am pastrat-o si o folosesc zilnic( aproape)...mai mult decat atat de f mult timp nu mai scriu pe acest blog...asa ca anuntul nu mai este de actualitate...in perioada in care am participat mi-o doream f tare...insa nu o foloseam atat de des deoarece stateam acasa..eram in postnatal si nu ieseam f des...asa cum am zis nu am vandut-o....


      si asa cum am mai zis..multe blogarite mari primesc produse spre testare si in loc sa le foloseasca le vand

      nu cred ca am facut o crima...

      Ștergere

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers