sâmbătă, 24 martie 2012

Review deo roll-on Hamamelis & Jardins du monde YR

Publicat de Raluca la 11:07
De ceva vreme sunt o fana infocata a multor produse de la Y R. Printre ele se numara si roll-onurile de la Yr. Le-am incercat pe toate..insa cel mai mult mi-a placut Jardin du monde.

Ca sa ajung mai repede la el va spun rapid ce parere am avut despre cel cu Hamamelis:

-miroase destul de bine( imi aminteste de ceva mirosul lui dar nu ma prind de ce)
-cred ca isi face treaba bine..am spus cred pt ca l-am folosit pe perioada iernii si atunci nu se transpira asa tare..oricum e un deo bun.

Acum ureaza preferatul meu din toate.L-am recumparat de fiecare data cand s-a terminat si il voi recumpara la nesfarsit( cu toate ca acum am 2 de la o alta firma...mitchum..am fost curioasa sa vad cum este dupa atatea review-uri pozitive din blogosfera) Insa momentan folosesc tot Jardin du monde.

Jardin du monde
Ce spun ei: ¨Un deodorant roll-on,fara alcool,cu parfum discret si reconfortant,garanteaza eficacitate timp de 24 de ore.Regularizeaza transpiratia fara a-i bloca procesul natural¨.

Confirm cele spuse de ei.Este un roll-on cu un parfum fin, discret, nu irita deloc, nu pateaza si „tine” toata ziua.Nu stiu daca tine chiar 24 ore...e cam aiurea treaba asta cu 24 ore...intre timp ne mai si spalam nu?
Il declar preferatul meu si ii dau nota 10 cu felicitari!

Nu mai stiu exact cat a costat , l-m luat oricum la oferta la set de 2 bucati!
Voi l-ati folosit ? Cum vi se pare?

5 comentarii:

  1. LOVE your post!

    Would you like to follow each other?

    Evi xoxo

    http://thenotebookofafashionlover.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu prea sunt familiarizata cu produsele YR, adica am folosit destul de putine produse de la ei, iar antiperspirant nici atat, insa sunt in cautarea unuia mai natural, dar si eficient. O sa merg in magazin sa vad ce ingrediente contine si cat costa, poate il testez si eu... :)

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Simo acesta chiar este bun..eu snt dependenta de el..si cred ca au costat 30 lei 2 bucati din cate imi amintesc!pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, este intradevar grozav. Si eu intentionez sa ma intorc la el, desi sunt multumita si de cel pe care il folosesc in prezent, de la Adidas. Dar trebuie sa recunosc ca ma irit uneori de la el, iar cu cel de la YR nu aveam niciodata astfel de probleme.

    RăspundețiȘtergere
  5. am si eu deo cu bumbac.intr-adevar miroase frumos..dar nu protejeaza..eu in continuare transpir de la el.la fel ca si tine il folosisem iarna.cand nu transpiram mult..acum e jale
    am luat unul de la bourjois fara parabeni si ala chiar imi e bun

    RăspundețiȘtergere

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers