miercuri, 6 iunie 2012

Campanie Trender Ivatherm

Publicat de Raluca la 09:08


Ivatherm ne incanta cu o noua campanie de testare alaturi de trender.  Produsele lor sunt ROMANESTI DAR FABRICATE IN FRANTA.

Sunt dermacosmetice, produse foarte bune( apropo..lotiunea micelara este extraordinara..urmeaza review).Este a doua campanie a lor, din pacate de prima am aflat tarziu si nu am participat! De data aceasta m-am inscris si eu, sper sa fie cu noroc desi de data aceasta concurenta va fii mai mare: pt ca sunt produse foarte bune, si renumite au atras multe blogarite de succes in aceasta competitie !
 Titlul campaniei este unul sugestiv, sensibil..de suflet-Cate lucruri imparti cu femeile din viata ta?-! Sper sa pot imparti produsele cu mamica mea draga, sa ii fac o surpriza minunata!

Va puteti inscrie si voi, nu se stie niciodata de unde vine norocul! Mai multe detalii aici. Perioada inscrierii este 5-8 iunie 2012.

Sper sa am noroc!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers