miercuri, 30 martie 2011

fond de ten face and bady

Publicat de Raluca la 09:05

Incep prin a va prezenta cateva produse de la make up forever cumparate cu ocazia nuntii mele.Am vrut sa am niste produse profii si dupa lungi discutii,pareri m-am hotarat asupra lor.Asta pt ca la mine in oras nu exista nici o pers care sa macheze si sa aibe si niste prod profii..in fine..a fost nebunia mea ..

Acum nu stiu daca le-as mai fi cumparat acum (m-au costat destul de mult) insa si-au facut banii..pt ca am avut un machiaj care a rezistat in ciuda temperaturilor de 38 grade si a rochiei care a fost destul de infoiata..grea..

o sa va fac un reviw al fiecarui produs in parte..

acesta este faimosul fon de ten care sincer este superb..se adapteaza tenului perfect,are un miros superb si isi face treaba fff bine..tenul nu transpira,nu luceste...am fost f incantata de el

poza este luata de pe site..

iar pretul cred ca undeva in jur de 130 lei

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers