duminică, 17 iulie 2011

din nou prezenta

Publicat de Raluca la 01:06
Am lipsit destul de mult in ultima vreme si v-am simtit foarte tare lipsa.Sper ca pe viitor sa nu mai absentez atat de mult.Noroc ca imi pot motiva absenta...ultimele saptamani au fost foarte grele si pline..m-am pregatit pt diseratatii,mai am una care va fi vineri!Sper sa trec cu brio peste si sa vin cu vesti bune!Dar nu disertatiile au fost principalele vinovate de lipsa mea ci faptul ca 2 saptamani au fost rudele venite de peste mari si tari  acasa.In aceasta perioada nu am putut sa intru mai deloc pe net,a fost o continua zapaceala cu atat mai mult cu cat cumnatii au fost nasi iar in cealalta sambata in care au fost ei in tara i-am rupt turta fetei!Au fost 2 saptamani placute,de multi ani nu am mai fost impreuna dar si niste saptamani grele,obositoare.A fost o trecere brusca de la liniste(noi fiind singuri mereu) la agitatie,zapaceala..peste noapte ne-am trezit 8 persoane in casa dintre care 2 copii..sa nu mai zic ca aveam musafiri mereu...in fiecare zi...mi-a parut rau cand au plecat dar si bine pentru ca vietile noastre au intrat din nou in normal...astazi voi incerca sa atasez cateva poze cu gargarita mea..sa o vedeti ce mare s-a facut!
V-am pupat !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers