vineri, 7 octombrie 2011

Trendaritza Cosmetic Plant

Publicat de Raluca la 12:47
Am fost anuntata ca voi testa produsele celor de la Cosmetic Plant! M-am inscris pentru ca am o parere foarte buna despre produsele lor, am multe produse de la ei si aproape toate si-au facut treaba. Consider ca sunt produse bune chiar daca au preturi mici. Cateva dintre ele fac parte din categoria produselor preferate, pe care le-am recumparat de cateva ori!

Ca sa nu mai lungesc vorba va spun ce  voi primi:

-o crema contur pt ochi( tocmai bine caci cea pe care o am este pe terminate-apropo si aceea tot de la cosmetic plant este)

-o crema de maini ( mai am vreo 2-dar pe terminate-  vine iarna si trebuie sa ne protejam mai mult mainile nu?)

-un lapte demachiant (chiar nu mai aveam deloc..)

Toate produsele fac parte din gama de ingrijire a tenului si mainilor pe baza de ulei de catina si masline.

Mai multe vom vedea pe parcurs!

2 comentarii:

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers