marți, 15 noiembrie 2011

Se apropie cea mai frumoasa zi a anului

Publicat de Raluca la 02:37
Peste cateva zile, mai exact pe 23 noiembrie vom sarbatori prima aniversare a fetitei noastre! Nu-mi vine sa cred cat de repede a trecut timpul! Parca a zburat!

De vreo doua saptamani tot caut idei pe net legate de ceea ce ar trebui sa gatesc/ pregatesc! Pentru ca va fi frig si pentru ca ea  este micuta nu vom face o petrecere mareeee care sa o oboseasca  insa se vor strange destui invitati. Dar pentru ca este ziua micutei vom face tot posibilul sa fie si copii, chiar daca nu prea avem de unde sa-i culegem...(nu sunt f multi copii in familie, mai ales mici) ..insa vom incerca....

Legat de tort , dupa ce ne-am gandit foarte bine am hotarat ca il vom face noi..eu si sotul...simtim o placere neobisnuita atunci cand ”cream” ceva...mai ales ceva important pentru micuta noastra!

Insa partea cea mai grea va fi cea legata de cadou....hainute, jucarii are destul de multe ..am vrea ceva care sa ramana in timp....sa ramana toata viata si sa-i aminteasca de prima ei aniversare! Credem ca ii vom cumpara o rama foto My first year...o rama cu 12 mini pozici( din prima zi pana la 11 luni) iar in mijloc o poza mai mare din ziua aniversarii!

Am atatea emotii incat nu imi gasesc cuvintele...indiferent de timp...de invitati...de orice ...va fi o zi speciala....cea mai frumoasa zi din toate de pana acum( cu exceptia zilei in care s-a nascut..)

10 comentarii:

  1. Felicitari! La multi anisori si o zi superba pentru fetita ta! :* Sa fie sanatoasa si sa va aduca numai bucurii! Foarte frumoasa ideea de cadou cu rama foto :X

    RăspundețiȘtergere
  2. ce dragut:X.sa va traiasca.la multi multi ani:*

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi anisori! Si baietelul nostru a facut pe 11 un anisor. Dar la noi nu a fost multa bataie de cap din lipsa de finante. :( Am facut o tarta, au venit 2 prieteni, i-am pus o lumanare si gata. :D Si asa nu stie el ce se intampla. :D Din mot ii luasem cu o saptamana inainte cand am fost la ziua nasilor lui, deci am scapat de cheltuiala. Nu a fost pe placul meu, dar....asta e. Te pup si sa va distrati!! ♥♥

    RăspundețiȘtergere
  4. STIU CE SIMTI....SI PENTRU NOI E LA FEL....IN FIECARE AN MAI FRUMOS,TE SFATUIESC ( DACA IMI PERMITI) SA-I FACI COPILEI TALE O SURIOARA SAU UN FRATE ......TE PUP RALUCA

    RăspundețiȘtergere
  5. Mltumim fetelor! Si noua ni s-a parut o idee buna de cado..mai avem pe lista si o rama de ipsos in care sa imprimam manuta/piciorusul..sa ramana in timp!

    Camyutza La multi ani baietelului tau! Sa fie sanatos si iubit!
    Niciodata nu stam bine cu finantele daca e sa o luam asa...Noi vrem sa fie ceva deosebit..si vrem sa ii facem anual ziua...prefer sa renunt eu la altele si sa-i fac ei....Stiu ca nu intelege ea ce se intampla insa ne dorim noi sa-i facem ziua! Ne e drag..stiu ca toti parintii isi iubesc copiii-e normal- dar noi o adoram ( sper sa nu ma intelegi gresit)...i-as da totul...ne-am dorit atat de mult o fetita..iar acum o avem si vrem sa-i oferim tot ce e mai bun....cred ca orice parinte isi doreste ce e mai bun pt copilul lui...stiu ca de multe ori chiar nu se pot face multe din lipsa de bani...la noi in perioada asta..se poate...cat de cat

    Noi motul/turta i-am rupt-o mai devreme, in vara ..atunci au fost parintii sotului in tara si am vrut sa fim impreuna ...

    Pupam

    RăspundețiȘtergere
  6. Sigur ca da Daniela! Copiii sunt cel mai frumos lucru din lume...eu visez sa am 3 (2 fete si n baiat..dar neaparat 2 fete..vreau o sora pt fata mea..eu nu am avut)..dar in tara asta de caca e cam greu sa cresti 3 copii...dar inca unul tot mai facem..din pacate va trebui sa mai asteptam..trebuie sa imi gasesc de munca mai intai...e greu cu un salariu..momentan am si eu banii pt indemnizatie..dar din pacate la anul nu ii voi mai avea...

    RăspundețiȘtergere
  7. Te inteleg si este f bine ca aveti posibilitatea sa-i faceti ziua frumoasa. Si mie mi-a parut rau enorm ca nu am putut face mai mult. Speram sa putem cand va veni ziua fetitei, pe 25 decembrie, si va face 4 ani. Ea deja e mai mare si stie ce se intampla, si cere tort, si vrea sa sufle in lumanari, etc. Asa ca ne pastram pt atunci. :D Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani si ei! Ce frumos...e nascta chiar pe 25 decembrie!....mie mi-ar fi placut sa fie nascuta vara fetita mea...era mai frumos.Dar am hotarat ca incepand de anul viitor daca se va putea ii vom face ziua cu invitati mai multi, cu copilasi de Sf Marie ca e cald..pot sta afara, in curte..vor avea spatiu mai mult..iar de ziua de nastere vom face in familie...pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa va traiasca>:D<.
    Te cred ca esti tare incantata si emotionata.
    Detaliile conteaza mai putin.important e timpul petrecut alaturi de minunea voastra mica>:D<.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ştergeţi comentariul de la: Bebici si.... mamici perfecte!

    Blogger De pe raft spunea...

    dark_fantasy_love_mistery -multuim mult!
    Ai dreptate..tot ce conteaza este ca ea sa fie sanatoasa si sa fim impreuna...oricum va fi o zi minunata!

    Speram ca vaccinul de 1 anisor sa nu ne faca probleme.Pana acum nu am avut nici o problema in urma vaccinului insa pentru a evita o stare proasta..febra..disconfort(care pot aparea) ii vom face vaccinul dupa ce implineste 1 an

    RăspundețiȘtergere

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers