joi, 5 ianuarie 2012

Crema anticelulitica cu extract de galbenele Cosmetic Plant

Publicat de Raluca la 06:24
Mi-am luat aceasta crema in urma cu ceva timp.In general imi plac foarte mult produsele de la Cosmetic Plant insa acesta crema nu m-a dat pe spate!

Ce spun ei?

Utilizată zilnic, crema anticelulită, datorită conţinutului în extracte de plante (iederă, origanum, gălbenele, salvie, seminţe de castan) cu acţiune antiinflamatoare şi de activare a circulaţiei sanguine, contribuie la diminuarea şi apoi la dispariţia neuniformităţilor pielii, care devine suplă şi elastică. Distribuiţi crema pe piele (şolduri, fese, coapse, abdomen) în strat uniform şi masaţi cu mişcări circulare până la absorbţia ei completă. Efectele vizibile apar după 3-4 săptămâni.

Ce spun eu?
Nu stiu daca efectele apar in 3-4 saptamani pentru ca nu am folosit-o zilnic atata timp. Insa pot spune urmatoarele:

Puncte bune:
-hidrateaza pielea
-miroase placut
-dupa aplicare senzatia este una de relaxare

Puncte slabe:
-intra foarte greu in piele
-este foarte uleioasa( asa o vad eu)
-nu are aplicator deci trebuie sa imi bag degetele in borcan
Cam atat cred. Ideea este ca nu as mai recumpara-o. As lua oricare alt produs cosmetic plant insa acesta NU.Probabil este ideala pentru persoanele care au pielea uscata sau foarte uscata!






Voi ati incercat-o pana acum? Sunt curioasa daca aveti aceeasi parere ca si mine!

4 comentarii:

  1. eu am incercat-o pe cea cu masline si era foarte light, plus aplicator, deci cred ca ar fi ideala pentru tine:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am incercat-o pana acum dar nu e timpul trecut!Momentan folosesc revicel! Ms pt pont Ionny!

    RăspundețiȘtergere
  3. crema asta nu am incercat-o.insa supliform este bun dar nu pentru cei cu fragilitate capilara. pe mine ma umplut de vase sparte in 1 an jumate

    RăspundețiȘtergere
  4. Fiind o crema.anticelulitica ea trebuie masata intrns pentru a intra in piele si a avea efectele dorite. Daca nu se maseaza corespunzator normal ca pare uleioasa si nici efectele anticelulitice nu se vor vedea. Plus ca trebuie o alimentatie sanatoasa (sau cat de cat) , lichide consumate si, foarte important, miscare.

    RăspundețiȘtergere

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers