miercuri, 6 aprilie 2011

demachiantul meu...

Publicat de Raluca la 10:47

astazi am avut o zi grea....astenia asta de primavara ma omoara...si nu doar ea...am scris toata ziua la disertatie,m-am chinuit ore in sir sa editez ceva la profilul blogului pentru a putea lasa comuri pe orice blog..si in zadar..daca ma poate ajuta cineva i-as fi recunoscatoare...si ca ziua sa fie -ok=, cu ghilimelele de rigoare---astazi fata mea m-a exasperat...a fost miorlaita toata ziua,nu prea a mancat...s-a schimbat mult in ultima perioada,a devenit mai miorlaita,vrea toata ziua sa stau numai langa ea...e mai rasfatata..offfffffff

si ca sa ma relaxez un pic am zis sa intru un pic pe blog,sa mai scriu ceva,sa mai citesc noutati..

va voi scrie despre demachiantul pe care il folosesc acum...am folosit si am diverse lotiuni care pot fi folosite ca si demachiant,prin mana mi-au trecut multe tipuri de demachiant dar m-am oprit la asta..cel putin acum..mie imi place mult..e doar pt ochi dar il folosesc pt toata fata,gat....imi place,nu e gras,curata bine..se potriveste de minune tenului meu mixt...pretul ..in jur de 12 lei daca nu ma insel..depinde de oferta....cred ca l-ati recunoscut ..e de la avon(asta din poza e nou..dar mai am vreo 2 incepute..deci e incercat fetelor si imi place)

5 comentarii:

  1. si eu l am folosit mult timp si mi a placut mult,.acum folosesc lotiunea micelara dl ivatherm .

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu il folosesc de f mult timp...l-am mai schimbat ce e drept dar tot la el am ajuns..chiar imi place..

    RăspundețiȘtergere
  3. eu folosesc doar solutie demachianta ptr ochi,in rest-spalat cu sapun dove.te imbratisez,mamico,e greu,dar cand va creste fetita va fi prietena ta cea mai buna.

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu sper asta modniza,chiar imi doresc sa fiu o prietena pt fata mea..mai ales ca mi-am dorit fata din tot sufletul..
    sa stii ca si eu folosesc sapunul dove pe post de demachiant atunci cand imi e sila sa ma demachez..si il folosesc si pt ochii..inchid bine ochii si frec..stiu ca nu prea e bine dar decat sa adorm demachiata mai bine asa..ce sa fac..sila e mare...mai nou mi-e sila sa ma si machez..si daca o fac e ceva f natural..fond te ten si rimel...

    RăspundețiȘtergere
  5. Intradevar este si demachiantul meu favorit,este foarte bun.Il folosesc de mult timp si inca nu renunt la el:X

    RăspundețiȘtergere

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers