sâmbătă, 30 aprilie 2011

CE NE-A ADUS IEPURASUL ?

Publicat de Raluca la 08:17
Stiu ca a trecut o saptamana de la Paste dar inca nu e timpul trecut pt aceasta postare!Multe fete m-au intrebat ce am primit de la Iepuras!Material vorbind NIMIC insa chiar si asa iepurasul a fost anul acesta cel mai darnic cu mine...Ne-a dat-o pe Maria,printesa mea,gargarita mea cum imi place mie sa-i spun!E primul paste petrecut in 3,a fost cel mai frumos si ne-am simtit fff bine!Am simtit emotia copilariei ,acea emotie care se accentua o data cu apropierea sarbatorilor pascale!La noi in familie era un obiecei: de Paste copiii(adica eu si fratele) ne inoiam din cap pana in picioare!Acum situatia s-a schimbat,nu m-am mai inoit eu ci mi-am inoit gargarita!Au fost niste sentimente fff speciale!
Deci..ce i-a adus iepurasul gargaritei mele?..hainute si un carucior pt papusi(stiu ca inca e mica dar am spus mereu ca prima jucarie cumparata de mine pt fata mea va fi un carut pt papusi pt ca eu mi-am dorit f mult unul cand eram mica si nu l-am avut niciodata..plus ca anul trecut in parc am vazut o mamica cu fetita ei,mamica impingea carutul mare si fetita caruciorul ei cu papusica ..mi-a placut ff mult  )
Despre hainute..cand am fost la Buc am intrat la Kiabi si i-am luat un compleu..colanti,bluzita si rochita plus un flanerus pe deasupra
(asa a fost imbracata cand am dat-o pe sub masa)
La imparatsanie a avut un sarafan de blug (o sa radeti dar l-am cumparat acum vreo 3 ani cand faceam cumparaturile pt nunta,am intrat intr-un magazin..mi-a placut si pt ca stiam eu si imi doream ff mult fetita ..l-am luat...sarafanul si o rochita roz si o camasuta de la zara-le-am prins la oferta-o sa le vedeti in poze)






In picioruse a avut pantofiori de blug de la zara primiti cadou de la scumpa mea prietena Cami din Buc care ne iubeste mult si ne daruieste f multe hainute,iar la costumatia roz..pantofiori disney tot de la camy...cam asa a fost gatita gargarita mea..atasez si poze..insa cel mai mare regret e ca in poze nu iese niciodata atat de frumoasa cum este in realitate!Fara sa exagerez..e o minune de copil!
si are  un obicei..cum vede aparatul..face ochii mari cat cepele..

10 comentarii:

  1. superba fetita.asta e adevarata bucurie a vietii.sa va traiasca,sa va bucurati de printesa.pup

    RăspundețiȘtergere
  2. multumim mult modniza!pt noi e tot ce avem mai scump!

    RăspundețiȘtergere
  3. sa stii ca iepurasul ti a adus si un premiu frumos ep care ti l-ai dorit de mult.felicitari m bucur mult pt tine uite aici:http://makeupmirela.blogspot.com/2011/05/cadoul-meu-de-1-mai.html

    RăspundețiȘtergere
  4. da Madlen..am vazut..am lasat com acolo dar probabil nu a fost aprobat...nici acum nu-mi vine sa cred..chiar imi doream o trusa!..

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut!!
    Foarte frumoasa printesa ta!!
    A mea peste 2 saptamani implineste 4 anisori.
    Ii doresc sanatate gargaritei tale si sa aiba mult noroc in viata...
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. multumim la fel!sanatate ca-i mai buna decat toate
    la multi ani fetitei tale!

    RăspundețiȘtergere

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers