luni, 2 mai 2011

inceput de MAI perfect

Publicat de Raluca la 00:12
Salutare!Luna mai a inceput cum nu se putea mai bine pentru mine!Ieri am aflat ca sunt fericita castigatoare a concursului organizat de Mirela Niculai,make-up artist!Iar premiul este unul senzational mai ales ca mi-am dorit fff mult o trusa mare de farduri(2 lucruri imi doream mult de tot..farduri si un parfum...acum fardurile le voi avea si de aceea sunt fff fericita..sincer..nici nu-mi vine sa cred ca am fost atat de norocoasa)
Iar in dimineata acestei zile am primit un alt cadou..am primit produsele Fa din gama NutriSkin pentru a le testa!Am fost placut surprinsa de punctualitatea lor(produsele trebuiesc testate incepanad cu data de 2 mai ...si au ajuns exact la fix)Voi reveni cu pareri imediat ce va trece o perioada de timp mai mare ,pt a le putea testa.Doar atunci va voi impartasi si voua opiniile mele!La primul mirosit sa zic asa..imi plac mult!Au un miros f frumos.Eu am optat pt deo spray iar crema este pentru piele normala!
De-abia astept sa primesc si trusa sa ”ma joc” un pic cu ea si sa vi-o arat!Deocamdata atasez o poza luata de pe net!

V-am pupat,astazi am o zi plina..am mult de invatat!Sper sa si reusesc..asta daca ma lasa garagarita mea!

2 comentarii:

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers