marți, 10 mai 2011

primul machiaj cu fardurile mirlans

Publicat de Raluca la 12:17
De la inceput va spun ca nu ma pricep f bine la machiaje.De fiecare data optez pentru un machiaj natural: rimel obligatoriu,poate fond de ten(putin) si luciu de buze..iar daca folosesc farduri de obicei folosesc aceeasi nuata pe toata ploapa.Duminica am incercat altceva(duminica am facut machiajul..la lumina unei veioze in dormitor).Am urmat pasi folositi de Iguanita in tutorialul ei soft purple(am urmat pasii facuti de ea dar folosind alte nuante..asemanatoare)M-a ajutat mult treaba asta insa nu a iesit cine stie ce..prima data e mai greu..
Au fost multe minusuri:
-lumina slaba
-lipsa de experienta
-poze neclare
Insa machiajul a fost apreciat de sotul meu(ce sa zica si el)..i-a placut pt ca a fost” altfel”
Ce nu am preluat de la Iguanitza ..ideea tusului negru(nu folosesc niciodata,nici creion negru..nu-mi place deloc cum imi sta..si nici nu stim sa le pun in valoare..poate daca m-ar machia cineva care se  pricepe ar iesi ceva..insa la mine iese mereu urat,nu-mi place cum imi sta)
imi pare rau ca nu sunt pozele atat de clare,insa sper sa intelegeti ceva..faceti abstractie de par..nearanjat,nevopsit..trebuie sa ma ocup si de el..dar oare cand?offff
produsele folosite le puteti vedea in poza
va pup




4 comentarii:

  1. Ei, hai că-i bine, mai ales că spui că nu ai experiență deloc. Adică eu nici nu știam ce-i aia blending, dar văd că tu ai amestecat foarte frumos culorile.

    Nu îmi plac pozele, când faci poze pentru un machiaj, poți să tai ceea ce vrei să scoți în evidență și să rămână doar porțiunea respectivă.

    RăspundețiȘtergere
  2. o sa incerc sa le retusez un pic..stiu ca sunt proaste pozele,aparatul nu e unul extraordinar,lumina proasta..lipsa de experienta..ms mult

    RăspundețiȘtergere
  3. ai o fatzuca atat de dulce..:D
    chiar imi place machiajul..e foarte finutz..

    RăspundețiȘtergere
  4. ms mult iulia,mie nu prea imi place cum am iesit in pozici,nu sunt prea fotogenica

    RăspundețiȘtergere

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers