marți, 31 mai 2011

tinuta nunta..am nevoie de sfaturi

Publicat de Raluca la 00:37

Salutare!Profit ca doarme gargarita si fac aceasta postare in speranta ca ma veti ajuta.Peste o luna trebuie sa merg la o nunta,cununa cumnata mea  si e prima nunta dupa sarcina...de aceea am ceva emotii..
Pentru ca nu mai intru in nici o rochie a trebuit sa imi iau altceva...de ingrasat nu m-am ingrasat prea tare dar la bust nu mai ma cuprinde nimic,sper sa revin cat mai repede la forma initiala(cam greu dar incercam)..insa cat voi alapta slabe sanse..
Dar sa revin...nu stiu daca v-am mai spus dar mie imi plac fff mult hainele de la nissa..toate...le iubesc.Asa ca,acum 2 sapt cand am fost in Buc am intrat la Nissa sperand ca imi voi gasi o rochita.Toate mi-au placut..superbe dar din pacate am prins colectia noua si erau cam scumpute pt bugetul pe care il am eu acum...asa ca am iesit de acolo trista si ca sa mai uit de suparare am dat pe la KFC ca sa mai pun ceva pe mine..ca na..si asa sunt prea slaba...ce sa fac..mai glumesc si eu!


Am aflat insa de situl lor online si aici am gasit rochite reduse..initial mi-a fost teama sa comand nestiind ce nr sa imi iau dar pana la urma am comandat o rochita nr 40(stiu..sunt cat o balena)
Am fost placut impresionata de ea,mult mai frumoasa decat in poze si vine f b pe mine.Am facut doua poze,sper sa intelegeti cum arata insa voi face si pe mine sa o vedeti mai bine.Este roz cu negru..fundita si crapatura vin in spate nu in fata...este interesanta si materialul este superb..acum pretul..pretul initial 6 mil..pret redus 3 mil(astea erau pe eticheta) iar eu am luat-o la pretul de 165 lei cu drum cu tot..super nu?

Acum am nevoie de sfaturile voastre..nu stiu ce sa ma fac cu pantofii..ce culoare,model...sincer nu mi-as cumpara pt ca stau prost cu bugetul insa daca nu se potrivesc cei pe care ii am cu rochia voi fi nevoita
Astept sugestii legate si de machiaj..culoare etc..chiar nu am nici o idee si de aceea apelez la voi..

ce ziceti..acestia merg?



5 comentarii:

  1. mie mi-ar fi placut niste pantofi negri la aceasta rochie superba :D
    si ca accesorii un set de perle :X
    mi se pare foarte chic..iar accesoriile din perle ar da un plus de eleganta :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Da:d si eu as alege niste pantofi de culoare neagra:-?

    RăspundețiȘtergere
  3. fetelor multumesc pt sugestii..
    problema e ca nu am nici pantofi negrii nici perle..perle poate gasesc si pantofi dar dupa cum v-am zis bugetul e mic..si decat sa imi iau o pereche de pantofi negrii,ieftini si urati mai bine nu imi iau...eu asa vad lucrurile..putin si bun..
    am insa sandale negre care nu prea cred sa mearga..
    cat ma bucur ca acum merge sa imi lasati com..credeam ca m-a uitat toata lumea..nu stiu ce avea,nu mergea daca aveam comu sub postare
    multumesc..m-ati readus la viata

    RăspundețiȘtergere
  4. Du-te la Leonardo si gasesti pantofi draguti si ieftini. Eu am unii nude cu platforma i-am luat tot pentru o nunta si am fost tare multumita cu ei. Sunt foarte inalti si nu mi-au obosit picioarele.
    Si eu tot cu pantofiori negri te vad, poate si sandale decat cu pantofii aceia albi. Nu se potrivesc deloc.
    Rochia e superba!!! Imi place la maxim si o sa vizitez mai des magazinul Nissa.
    Pupicei si ma bucur ca pot lasa comentarii.

    RăspundețiȘtergere
  5. nu sunt albi..sunt ivoire..nici mie nu mi se par potriviti..
    sincer nu prea imi place incaltamintea de la leonardo..nu am avut experiente placute cu leonardo..cu exceptia unor ghetute din piele intoarse tot ce am avut de acolo s-au rupt f repede sau pur si simplu imi faceau rani..dar o sa trec..poate poate

    RăspundețiȘtergere

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers