marți, 31 mai 2011

reviw crema pt depigmentare-hidratare cosmetic plant

Publicat de Raluca la 11:09
Mi-am comandat aceasta crema inainte de paste si de atunci o folosesc in fiecare zi.Cred ca a trecut suficient timp pentru a putea spune cat de buna/rea este.

La prima aplicare am simtit o senzatie foarte placuta,relaxanta..imi simteam pielea fina,hidratata...mi-a placut din prima..mirosul e subtil iar senzatia este nemaipomenita.Inca mai simt aceasta senzatie de relaxare cand o aplic chiar daca tenul s-a obisnuit cu ea..



Este foarte hidratanta,intra f repede in piele,miroase f placut,nu ingrasa tenul.La capitolul hidratare a trecut testul cu brio..IMI PLACE

Dar ea mai este si  pt DEPIGMENTARE conform descrierii insa eu nu prea am vazut asta..am luat-o deoarece sub nasuc si putin pe nas imi apar cateva pete in fiecare an,doar vara..(cred ca au aparut ca urare a faptului ca am luat o perioada anticonceptionale)...de cand o folosesc nu prea au disparut petele dar nici nu s-au agravat..asta e de bine nu?
Oricum daca ar fi sa raspund la intrbarea daca as mai cumpara-o as spune un DA categoric..chiar imi place

Am uitat sa precizez ca aceasta crema  ,conform descrierii contine si factor uv..
si inca ceva..este din gama Me@Mom


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers