miercuri, 11 mai 2011

reviw produse FA

Publicat de Raluca la 11:01
Vroiam sa las postarea aceasta pe maine insa o fac acum cat am ocazia,profit de somnicul dulce al gargaritei mele.
Am citit pe mai multe bloguri ca fetele nu sunt multumite de deodorant,ca lasa urme,irita si se strange sub forma de bilute albe!Eu SINCER nu am avut problema asta,chiar imi place,ma impac foarte bine cu el!Dupa prima parere negativa citita am zic ca poate nu am fost eu atenta si nu am luat in sema acest lucru(cu toate ca era putin probabil sa fie asa,inainte de primirea produselor aveam tot un deodorant Fa care isi facea treaba)
Asadar am luat deodorantul,am testat initial pe mana o cantitate destul de mare de produs..am asteptat cateva secunde si..nimic..nici urma de pete albe..am incercat altfel...l-am pulverizat la sub-brat dupa care am tamponat cu un tricou negru..din nou nimic. Asta inseamna ca mi se potriveste,nu inteleg insa de ce pe pielea altor persoane se comporta altfel(poate pt ca fiecare dintre noi e UNICA?)..
Deci
Deodorant Fa
PUNCTE TARI
-in conditiile vremii de afara isi face treaba,nu transpir si nu miros
-are un miros f placut
-nu e atat de rece cand il aplic
PUNCTE SLABE
-nu prea ma pricep la ingrediente insa stiu sigur ca prezenta aluminiului  nu e favorabila
Deocamdata atat

Laptele de corp
-la prima aplicare am avut senzatia ca e prea moale..si acum am aceeasi senzatie..probabil si pentru ca inainte foloseam crema de corp de la natural plant anticelulitica care este destul de”groasa” daca as putea sa-i zic asa..dar avand in vedere ca e un lapte de corp,eu zic ca e ok
-miroase f bine,mirosul se mentine de seara pana dimineata
-hidrateaza f bine
Datorita faptului ca este prea lichid am consumat destul de mult,jumatate„ deoarece il folosesc si seara si dimineata pt ca simt nevoia sa-mi hidratez mai des pielea ,mai ales in zona coapselor,burtica,solduri(datorita vergeturilor inestetice cu care ”m-am imbogatit” dupa nastere
PUNCTE SLABE
-raman la pasarelele mele ---este parca prea lichida

1 comentarii:

  1. Salut.
    Mi-am cumparat si eu deodoratntul verde Fa si chiar imi place , il simt ore bune de la prima pulverizare si in general imi caut deodorante care au un miros fresh . Si eu ma impac bine cu el , laptele de corp inca nu l-am vazut prin magazine sau poate era si nu am stiut eu unde sa caut, dar o sa-l incerc si eu cand am sa-l gasesc. Pana in una alta mi-am luat deodorantul si vreo trei sapunuri ( erau la reducere ) in Carrefour.
    Te pup..

    RăspundețiȘtergere

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers