marți, 17 mai 2011

beneficiile uleiului de masline

Publicat de Raluca la 00:26
Cu siguranta stiti cat de sanatos este uleiul de masline!In alimentatie l-am introdus destul de tarziu si in cantitati mici pentru ca nu imi placea gustul..nici acum nu ne-am imprietenit foarte bine insa il folosesc destul de des dar in cantitati mai mici.
Voi incepe cu beneficiile legate de frumusete,cosmetica

-folosit pentru intinerirea tenului,seara dupa demachere
-contra caderii parului,se maseaza scalpul seara
-pentru hidratarea pielii,frectii pe corp-Am folosit uleiul de masline cand eram insarcinata,ma masam pe sani,burtica,coapse..dar vergeturile tot au aparut-materialul prost ca alta explicatie nu vad..la cate produse am folosit si degeaba..
Cu succes folosesc uleiul de masline pentru masajul gargaritei mele.Uleiurile de copii din comert sunt bombe cu ingrediente care nu ar trebui sa existe in compozitia unui produs pt copii.Am avut niste probleme cu iritatiile si tot uleiul de masline extravirgin ne-a salvat
-In cazul tenului obosit si uscat se pot pune comprese caldute pe pometi frunte si tample timp de 5-10 minute, spaland apoi fata cu apa calda.
-Uleiul de masline este util si pentru maini si unghii

Dintre beneficiile legate de sanatate pot enumera:
-efectul sau laxativ
-este numit si prietenul ficatului
-este un tonic biliar, uleiul dizolva pietrele din bila.
-ajuta de asemeni tubul digestiv, contribuind la vindecarea gastritei si a ulcerului
- In cazul algiilor reumatismale, a nevritelor sau a entorselor se fac frectii cu ulei amestecat cu usturoi dat prin razatoare

voi cum folositi uleiul de masline?


 

2 comentarii:

  1. foarte bine ai zis.eu demult folosesc numai ulei de masline , nici nu tin minte cand am mai luat de floarea soarelui. il folosesc in mancare si pentru ten , sigur ca da.te pup, mamicuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. ms modniza..eu incerc sa ma impac cu el..il folosesc la salate dar si in mancaruri.De prajit nu prea fac prajeli..le evit

    RăspundețiȘtergere

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers