sâmbătă, 19 mai 2012

Cumparaturi Mini Prix

Publicat de Raluca la 01:44


Zilele trecute am primit comanda de la miniprix. Sunt multumita de calitatea produselor insa am cateva nemultumiri legate de alte aspecte. Snt nemultmita de modul in care sunt oferite descrierile pe site, nu de putine ori masuratorile au fost eronate! Ar trebui sa fie mai atenti cu aceste detalii foarte importante ! Personal sunt foarte atenta la descrierile celor care au cumparat produsul respectiv !
Nu doar masuratorile sunt eronate ci si descrierea legata de materiale: de mlte ori etichetele tradeaza descrierea, iar bumbacul 100% este defapt elasten sau mai stiu eu ce! Deci mare ATENTIE miniprix! Este pacat, pentru ca aveti produse ieftine si frumoase, multe dintre ele calitative insa trebuie sa fiti mai seriosi la acest capitol!

Sper ca vor remedia aceste probleme si vor angaja persoane competente care sa se ocupe de acest aspect!

Si acum sa va arat ce mi-am cumparat:

1.Rochita cu trandafiri

Eticheta este taiata deci nu stiu ce firma sau material este! Pare bumbac! Sunt foarte multumita de aceasra rochita. Pretul este modest( 24 ron ) iar calitatea ireprosabila ! Din pacate am luat o marime mai mare deoarece, conform descrierii de pe site marimea mea ar fi trebuit sa nu mi se potriveasca la sani...Din pacate masuratorile au fost eronate! insa o pot purta fara probleme si asa, nu este exagerat de mare! Va trebui putin scurtata, eu sunt micuta de statura!

2. Rochita cahe-cahe


Materialul este bun, insa este mare..lunga si larga. O voi modifica! Sper sa iasa ok!

Este foarte frumoasa, perfecta pt vara!

3.Rochita Cache Cache

Este dintr-un material subtire, moale si fin! Foarte draguta in realitate , mare si aceasta insa o  voi modifica putin!

4. Tigaie pt buni

De mult timp bunica isi dorea o tigaie de genul, asa ca acum o are! Sper sa fie ok, sa nu se lipeasca si sa nu-i dezamagesca asteptarile!

5. Papusica pt Maria
Sunt adorabile aceste papusele! Regret ca nu am luat setul de 6 , nu le-am vazut cand am facut comanda insa le voi cumpara pe viitor cu siguranta! Nu stiu cat de incantata va fi fetita mea de ele, insa mie imi plac la nebunie si trebuie sa le am pe toate!

Am mai primit cadou de la miniprix si clame de par, destul de multe(vreo 5 clame, 2 agrafe, sireturi negre) insa nu am apucat sa le fac poze deoarece mi le-a imprastiat micuta prin toata casa si nu am avut timp sa le adun, am facut pozele rapid!

Acestea au fost cmparaturile mele de la miniprix.Ma declar multumita, cu atat mai mult cu cat am avut o oferta de 30% reducere! Si sa va mai spun un secret: astept cu nerabdare urmatoarea reducere pt ca am vazut multe lucrusoare dragute!


V-am pupat!

11 comentarii:

  1. Of, asa am patit si eu si pot confirma ca multe produse de pe site nu au descrieri sau le au eronate si te trezesti ca-ti cumpweri ceva ori prea mare ori prea mic din cauza asta...

    RăspundețiȘtergere
  2. frumoase rochite! sa le porti cu placere! si eu ma uitam la rochita aia cu trandafiri...
    eu mi-am luat o pereche de jeansi Mango foarte frumosi, iar acum astept sa soseasca o noua comanda, doua perechi de pantaloni rosii de la Mango (i-am prins cand au fost cu 50% reducere, am avut si reducerea de 30%, asa ca i-am luat cu 10 ron perechea :P) si o pereche de sandale. Mie imi place ca ofera retur gratuit, asa ca nu-mi pare rau daca vreun produs nu e chiar grozav...

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le porti sanatoasa!

    Intr-adevar, descrierile produselor nu sunt tocmai OK. Noroc ca pot fi returnate produsele care nu corespund din punct de vedere al marimii si/sau calitatii.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos fetelor!

    Din pacate asa este, descrierile sunt uneori eronate sau lipsesc! Bine ca exista retur gratuit! In cazul de fata , desi sunt mari rochitele nu voi face retur pentru ca necesita modificari foarte mici, iar tatal meu este croitor, deci are cine sa mi le faca!

    Clara-pantaloni nu prea ma incumet sa comand, nu stiu daca mi se vor potrivi..dar voi incerca pe viitor!Ai prins o reducere f buna!

    Pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Raluca, sa stii ca si eu eram reticenta, dar mi-a placut foarte mult perechea de jeansi si am zis sa ma risc. Mi-am luat nr 38 si-mi vine perfect, mult mai bine decat pe manechinul de pe site. Asa ca acum am prins curaj :) sa vedem daca voi avea noroc si de aceasta data, sa-mi vina bine perechile comandate.
    Problema e ca la mine in oras nici nu prea gasesc lucruri de calitate si modele mai deosebite... sau daca le gasesc, sunt mult prea scumpe pentru cat sunt eu dispusa sa platesc pe ele, asa ca miniprix mi se pare o alternativa foarte buna.

    RăspundețiȘtergere
  6. In aceeasi situatie sunt si eu! Nu gasesc mai nimic interesant si de calitate la mine in oras! Hainele din magazinele mai mari mi se par scumpe si de proasta calitate!Noroc ca pot ajunge destul de des in bucuresti! Ai dreptate, miniprix este o alternativa foarte buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. Raluca, ai mare dreptate in ceea ce priveste descrierea produselor. Si eu citesc mai degraba ce scriu ceilalti cumparatori, pentru a-mi face o idee generala. Este foarte frumoasa rochita cu trandafirasi :X

    Daca te referi la hainele scumpe din Targoviste...si aici iti dau dreptate. Cel putin pe Centrul vechi si in Merloni, au niste preturi de parca ar fi cel putin de la Mango. Am vazut pana si blugi la 400 de lei care erau produsi de o fima no name :(

    RăspundețiȘtergere
  8. Exact la merlonii si la centrul vechi ma gandeam...exagereaza cu preturile pt niste produse no name..Acum cativa ani am descoperit un magazin pe centru vechi( acum nu mai este) in care am gasit rochite Nissa..eu sunt o mare fana a acestui brand...si mai mult decat atat am gasit si oferte de 50% reducere....dar ce e frumos dureaza putin..nu mai m-am intalnit cu asa ceva in targoviste...

    RăspundețiȘtergere
  9. Raluca, site-ul http://www.kurtmann.ro/ este asemanator cu miniprix-ul, doar ca acestia specifica brandul de la care este produsul. Si ei au retur gratuit, iar transportul e gratuit daca comenzile sunt peste 150 ron. Azi vad ca au reducere de 60% la produsele Mango.Uite si blugii pe care mi i-am luat eu de pe miniprix, se gasesc si la ei: http://www.kurtmann.ro/produs.asp?cod=427907051683
    Uite-i si pe miniprix https://www.miniprix.ro/produs/89247/jeans-haine-dama/

    RăspundețiȘtergere
  10. clara multumesc frumos...intru imediat sa vad ce minunatii ascunde!

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu ador sa fac cumparaturi de pe MiniPix. Mi se pare cel mai bun magazin de haine online ana acum. Sa te bucuri de haine si sa le porti cu placere ;)

    RăspundețiȘtergere

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers