duminică, 6 mai 2012

Comanda Zorile store..

Publicat de Raluca la 02:22


Va spuneam aici cat de incantata sunt de sandalutele primite de la ZorileStore.ro. Atat de incantata incat mi-am mai comandat o pereche foarte draguta la care bineinteles am primit si un cadou.  Din pacate sandalutele primite prima data(cele albe) imi sunt mici...le-am purtat o singura data doar o ora prin parc si am crezut ca nu mai ajung acasa..Plasticul acele dintre degetele este rigid si m-au ros foarte tare! Am pus acest lucru pe seama faptului ca sunt cam ..fixe...degetele ies un pic in exterios..poate ar fi trebuit sa imi comand un nr mai mare!  Din pacate( sau din fericire..inca nu stiu sigur) apucasem sa dau comanda inainte sa imi dau seama ca imi sunt mici si am comandat tot nr 37. Am stat cu frica putin crezand ca imi vor fi la fel de mici...Din fericire acestea sunt mai marisoare( cel putin asa par in picior). Astazi le voi purta toata ziua, sper sa nu imi faca rana. Mi-am ales aceste sandalute cu fluturas( sunt mult mai frumoase in realitate)..sper sa nu imi faca probleme.


Cadou mi-am ales o pereche de slapi( sunt o mare fana a acestor tipuri de papuci). Cu sigurata ii voi purta prin curte toata vara si daca vor rezista pana atunci ma vor insoti si la mare. Sunt simplii, din cauciuc, destul de comozi iar numarul mi s-a potrivit perfect!



In concluzie pot spune ca sunt  multumita de cei de la zorilestore. Preturile sunt foarte mici, transportul mai mult de cat ok( doar 5 lei prin fan curier,), sunt foarte serioasi. Toata afacerea m-a costat 35 lei!


Schmband subiectul as dori sa va intreb daca  ati vazut aseara super luna( cea mai mare luna plina de anul acesta) ? Noi am urmarit fenomenul pana aproape de ora 2 noaptea! Personal mi-a placut foarte mult, de fiecare data cand sunt fenomene de genul eu ma declar foarte incantata( si asta de cand am pierdut eclipsa totala de soare..eram copil atunci, tin minte ca eram la mare dar nu am vazut-o pt ca..mi-a fost frica..am dormit pe plaja cu prosopul la ochi..mare tamba am fost)

Am facut si poze, din pacate pozitia si lipsa unui trpied ne-au impiedicat ca acestea sa fie spectaculoase!

3 comentarii:

  1. Din "cauza" ta am si dat comanda.. le-am ales pe acestea:D http://www.zorilestore.ro/product_info.php?products_id=3953{1}11

    Cat porti de obicei? Ce numar ti-ai ales?

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt f frumoase si pe aceasta culoare..si eu ma gandeam sa le iau pe aceeasi culoare ..pana la urma le-am luat negre,,colorate mai aveam pe acasa..mi-am luat 37, port 37 de obicei si se pare ca acestea imi sunt bune...

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu am primit in urma promotiei lor slapi gratis,si ma impac foarte bine cu ei!imi nimerisera si nr!forte frumoase sandalutele!sa le porti cu placere

    RăspundețiȘtergere

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers