miercuri, 8 iunie 2011

Blogger Luxury Award&Best Blog Award

Publicat de Raluca la 01:03
Multumesc f mult Mada pentru aceste 2 blog award(cred ca eu sunt Raluca mentionata de tine..)

Primul blog award





1. Link back to the person who passed you the award!
2. Share 7 random things about yourself!
3. Award 15 blogs.
4. Drop them a line and tell them about it!


Seven random things about me:
1.Sunt foarte atenta cand imi aleg prietenii deoarec f multi m-au dezamagit de-a lungul timpului
2.Ador sa calatoresc
3.Imi place sa fac shopping
4.Sunt posesiva uneori
5.Imi plac surprizele
6.Imi place sa primesc cadouri
7.familia inseamna totul pt mine
il dau mai departe-
IULIEI C
IULIA
IGUANITZA
LEYA 
FASHION DOCTOR


Iar acum al 2lea award:



Name of your favourite color, song, dessert:
Culoarea:albastru
Cantec:..toate melodiile Laurei Pausini
Desert:inghetata
What is pissing you off:Sa spui una si sa faci alta
When you're upset , u...:Plang,nu vb mult
Your favourite pet:cainele
Black or white:White
Your biggest fear is:Sa nu ma dezamagesc pe mine insami
Your best feature is : Ca spun omului direct in fata ce am de zis,sunt,vesela si nu ma lingusesc pe langa nimeni pt a-mi fi bine..de aceea nici nu am f multi prieteni..nu-mi place sa-i pup pe toti in f..d
Everyday attitude:optimista
What is perfection:fetita mea :))
Guilty pleasure:cumparaturile X

il dau mai departe tuturor fetelor care ma urmaresc(celor 27 de zane)



     




5 comentarii:

  1. salutare???
    pai sa-l fac si eu pe al doilea ....
    Pupici ...Daniela

    RăspundețiȘtergere
  2. salutare
    chiar te rog daniela
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. We love the blog, wonderful and are going.
    Glorinha and Roger Rinaldi
    Creators of the earring look of the day outfit of the night
    http://sbrincos.blogspot.com
    bjs.

    RăspundețiȘtergere

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers