vineri, 3 iunie 2011

reviw crema ochi cosmetic plant si avon

Publicat de Raluca la 11:41
Nu am acordat mare importanta hidratarii/ingrijirii zonei ochilor pana acum...am hotarat sa cumpar crema de ochi e la cosmetic plant dupa ce am citit multe reviwri pozitive despre ea.Crema pt ochi de la avon o aveam dar nu prea i-am acordat mare importanta,o foloseam cand imi aduceam aminte de ea.Pentru a le putea compara am folosit-o si ce aceasta din urma aproximativ o saptamana pt a-mi face o idee.

Ce pot spune eu despre ele?

Cosmetic plant-imi place f mult,nu contine parfum,nu irita,nu ustura,intra f repede in piele,datorita consistentei se consuma f putin si hidrateaza f bine.despre micile riduri fff fine (deocamdata ) nu pot spune mai nimic pt ca nu am obsevat nici o schimbare..daca aveam riduri f vizibile poate imi dadeam seama daca aceasta crema are sau nu efect..

si imi mai place si borcanelul..e asa de practic si dragut..pacat ca este transparent,spun asta deoarece am citit pe blogul -sfaturi cosmetice- ca,datorita faptului ca este transparent,la lumina ingredientele cremei isi cam pierd efectul..oricum asa cum este imi place...
Daca as mai cumpara-o?poate..nu costa mult ,e bunicica...insa parca as incerca si altceva...

Crema de ochi de la avon
nu mi-a placut de la bun inceput.Nu am simtit nici o diferenta,parca nu-mi hidrateaza deloc pielea si intra si greu in piele..pt mine nu a fost buna si nici nu as mai cumpara-o

1 comentarii:

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers