luni, 6 iunie 2011

produsele lunii mai

Publicat de Raluca la 23:57
Stiu ca este cam tarziu pt aceasta postare insa din lipsa de timp nu am putut sa o fac si am tinut cu tot dinadinsul ca luna aceasta sa am si eu o astfel de postare
Acestea sunt produsele pe care le-am folosit in luna care tocmai a trecut

-Crema de corp si antiperspirantul Fa(va trebui sa le fac un ultim reviw)
-gelul de dus cu aroma de cafea yves rocher care mi-a incantat simturile
-crema de fata cosmetic plant pt depigmentare si hidratare
-crema contur ochi cosmetic plant
-demachiantul pt ochi de la avon a ramas preferatul meu
-rimelul maybelline colossal a ramas primul in top
-trusa de farduri mirlans m-a ajutat sa experimentez diverse machiaje si culori mai indraznete
-trusa oriflame de la care am folosit blushurile,imi plac f mult,unul este roz si unul mai inchis potrivit pt un ten bronzat
-fondul de ten giordani-urmeaza un reviw
-pensula giordani-nu este extraordinara dar este singura care o am mai de doamne ajuta ,asa ca imi fac treaba cu ea-
-balsamul de buze chic girl iSmile cu aroma de pepene galben de la Iguanitza-nu mai ma satur de el-de cand l-am primit il folosesc mereu..il port peste tot cu mine-urmeaza reviw
-balsamul avon care-da o nuanta placuta buzelor
Am uitat 2 produse care nu apar in poze dar le-am folosit mereu
Parfumul So elixir de la Iguanita(a devenit preferatul meu..voi face un reviw in care imi voi spune parerea)
Pudra cu minerale avon careia ii voi face un reviw cat mai curand




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers