luni, 23 mai 2011

astazi facem 6 luni...si cateva poze cum v-am promis

Publicat de Raluca la 00:15






nu-mi vine sa cred ca au trecut 6 luni de cand imi tin in brate minunea!Au trecut repede,frumos si acum suntem fete mari,am inceput sa papam,sa facem prostioare...din zi in zi asteptam si primul dintisor..mama am zis de cateva ori si chiar stim sa mergem cu premergatorul..suntem foarte neastamparate,tipam,o iubim pe mami si pe tati il adoram..
Este o zi importanta pt noi,sarbatorim o jumatate de an de viata perfecta..
revin cu niste pozici mai tarziu
va pupam

14 comentarii:

  1. draga mea , la multi ani din toata inima! sa cresteti mari si sanatosi! pupicei

    RăspundețiȘtergere
  2. vine acum si primul dintisor....... numai ca o sa te cam scanceasca. o sa fie taaaare indispusa , dar trece ..... sa-i cumperi colacei de ros. ma refer la jucariile acelea din plastic cu apa, mai atenueaza din durere. te pup si pup si bebelusa.

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani !! sa creasca frumoasa si sanatoasa !!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani!!! :D
    Abia astept sa vad pozele :X

    RăspundețiȘtergere
  5. la multi ani! sa va traiasca si sa va aduca numai bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani!
    Sa cresteti mari! e o frumusete...

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani gargaritei :D euo vad ca o gargarea:)
    sa va bucuratide ea sisa va creasca mare, frumoasa si sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce coincidenta!!! Prima poza mi-a acaparat atentia acum ceva timp la un concurs pe fb ;))...deci ea e minunea ta, sa-ti traiasca! Foarte simpatica!

    RăspundețiȘtergere
  9. multumesc frumos!da ea este minunea mea!Am participat si noi la concursul pt pici dar din pacate nu am avut noroc..pup

    RăspundețiȘtergere

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers