marți, 3 mai 2011

reviw demachiant pentru fata

Publicat de Raluca la 07:06
Imi cer scuze pt absenta dar timpul nu prea imi permite sa mai scriu postari!De citit mai citesc blogurile voastre dar nu am timp sa las comuri sau sa fac postari noi.Am mult de invatat(am un examen f greu martea viit si culmea acum are gargarita mea o perioada in care e miorlaita toata ziua,plange,chiuie si nu pot face fata)
Ca sa mai ma relaxez am zis sa scriu despre un demachiant pe care il folosesc de mult.Eu il folosesc ca gel de spalare a tenului,seara dupa ce imi demachez fata.Am avut si varianta de zi dar aceea s-a terminat.Si acesta este pe sfarsite.Nu pot sa spun ca este extraordinar,adica nu face nimic iesit din comun..dar nici prost nu este.Isi face treaba,curata destul de bine tenul asa cum il folosesc eu(pe post de gel)Lasa pielea curata,nu o usuca si nici nu o ingrasa.Mie nu mi-a facut probleme!Se foloseste o cantitate destul de mica deoarece este consistent si deci se consuma f greu!Personal imi plac produsele avon din gama solutions!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers