duminică, 15 mai 2011

Mama si copilul

Publicat de Raluca la 23:18
Incep ziua cu zambetul pe buze!Asa si trebuie!Si cum sa nu am zambetul pe buze cand am o minune langa mine care in ciuda varstei f mici(are doar 5 luni jumatate)ma ia in brate,ma pupa si imi zambeste mereu.dimineata cand deschid ochii ea imi zambeste si ziua incepe frumos!
Astazi vreau sa va spus despre cartea Mama si copilul scrisa de Emil Capraru si Herta Capraru.Mi-am dorit d mult cartea asta cu atat mai mult cu cat eu nu am pe nimeni care sa ma ajute sau sa ma sfatuiasca(de bine) in cresterea copilului.Iar aceasta carte este perfecta.Foarte apreciata(si pe bune dreptate) cuprinde capitole interesante: cu Sarcina si Nasterea,Nou-Nascutul,Sugarul,Copilul de la 1 an la 6 ani,Retete culinare,Scolarul Mic.Adolescentul,Copilul Bolbav,Sa se previna.Este cel mai bine!
Cartea are 349 pagini si este de un real folos tuturor mamicilor!Dupa cum va spuneam imi doream f mult aceasta carte,am tot cautat sa o cumpar de la alte mamici la un pret mai mic decat cel din librarie insa nu am gasit-o.Pana la urma mi-a facut-o cadou sotul impreuna cu alte carti de povesti pt copii.In librarie costa 70 lei ,eu a luat-o de la o librarie online cu 60 lei unde am gasit si f multe carti de povesti,de colorat la preturi ff mici(2-3 lei).Situl este acesta
Pentru fetele interesate am cartea si in format electronic insa editia mai veche!V-am pupat!

2 comentarii:

  1. Am si eu cartea aceasta si m-a ajutat enorm, de cate ori aveam vreo nelamurire, ma duceam repede la carte.Acum Pitica s-a transformat in domnisoara si nu ne mai trebuie dar o pastrez ca pe ceva sfant, cand o avea si ea copii ii va fi de folos.Dintre toate cartile de bebei pe care le-am cumparat cand am nascut-o aceasta a fost singura care m-a ajutat intr-adevar cu ceva.Sa-ti traiasca fetita si sa-ti aduca numai bucurii!Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc la fel!chiar este o carte buna!merita fiecare banut

    RăspundețiȘtergere

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers