miercuri, 11 mai 2011

reviw trusa mirlans

Publicat de Raluca la 04:29
M-am gandit sa fac un reviw al acestei truse!Acum pot spune mai multe despre ea pentru ca am folosit-o de cateva ori(4 ori mai exact) si mi-am facut o idee.
La prima aplicare am fost putin dezamagita.Culorile pareau mate pe ploapa iar mie imi plac culorile putin sidefate.Spun asta pt ca o incercasem la o lumina slaba.Dupa realizarea in intregime a machiajului ”am consultat” oglinda din baie,clara si luminoasa!Mi-a placut ce am vazut.Culorle nu sunt mate,au putin sidef,subtil cat sa nu para tipator.
Deci
PUNCTE TARI
-un numar mare de culori,diverse nuante placute
-rezista pe ploapa toata ziua
-au un aspect natural
-oglinda trusei este foarte clara iar ambalajul este foarte elegant
PUNCTE SLABE inca nu am gasit...si sper sa nu gasesc..

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers