luni, 4 aprilie 2011

a ajuns coletul cu produse yves rocher

Publicat de Raluca la 08:45




azi am dat fuga la posta si venise in sfarsit

am facut cateva poze sa vedeti ce contine..veti vedea nebunia mea pt geluri de dus(intr-o zi voi face o poza tuturor gelurilo/spumantelor)

am primit drept cadou pt comanda facuta un rimel pret de catalog 63 ron(cam mult zic eu) si pt ca am comandat de peste 59 lei am primit si niste gentute rozulii,porfard..

avand in vedere pretul gelurilor 2 la 12 lei am luat multeeeeeeeeeee...miros super(2 din cele din poza sunt pt prietena mea)

pe masura ce le voi folosi va voi vorbi despre ele

tot coletul a continut geluri de dus,creme maini,rimel,sapun maini,sampon(care miroase super si e doar 10 lei),rollon  si cam atat..am primit si niste mostre interesante..le voi incerca si va voi spune

de-abia astept 

si acum pozeeeee

2 comentarii:

  1. rimelul merită, îl am , e printre favoritele mele, sper să îți placă și ție!
    Cât despre "monstre" de ce aproape toată lumea pune un N în cuvântul ăsta? :)) Varianta corectă e mostre.
    Să folosești produsele cu plăcere și eventual să revii și cu o părere despre rimel , sunt curioasă dacă îți place.

    RăspundețiȘtergere
  2. da..stiu ca asa este corect..la fel cum e corect brosuri...dar de fiecare data in scrie ..folosesc bronsuri..la fel se intampla si in cazul mostrelor...de fiecare data fac greseala asta fara sa vreu..e ca un..tic cred..
    cat despre rimel ma abtin sa nu-l desfac pt ca se usuca avand in vedere ca am multe ..incepute...dar sa vad daca reusesc

    RăspundețiȘtergere

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers