joi, 21 aprilie 2011

samponul care m-a scapat de matrata

Publicat de Raluca la 09:52
de obicei nu aveam probleme cu matrata dar dupa sarcina si in timpul sarcinii multe s-au dereglat in organismul meu..inainte nu aveam matrata dar aveam mari probleme cu unghiile,se exfoliau si nu le puteam lasa niciodata lungi..acum mai nou am unghii tari..dar pt cat timp vom vedea
dar sa revin la par...pana acum o luna nu stiam cum sa scap de matrata.am incercat mai multe sampoane dar degeaba..pana am luat samponul dove impotriva matratii si asa am scapat..nu mai am pic de matrata..mie imi plac produsele dove f mult dar sampon chiar nu incercasem..acum e pe terminate dar cu siguranta voi lua altul..
insa mai am o mare problema cu parul..cade de zici ca in curand voi cheli..cade la greu..am fost la medicul de familia si mi-a zis ca e normal sa cada cand alaptez,dar sa stau linistita ca  NU CHELESC..mi-a spus sa iau calciu cu vitamina d3 si sa imi iau un sampon anti cadere..dar daca schimb samponul si ma umplu iar de matreata?
nu stiu ce sa fac..ce sa folosesc?pana acum rezolvam problema caderii cu pastile revalid..dar acum nu am voie sa iau pt ca alaptez...mare dilema..sper sa nu mai cada de la calciu

1 comentarii:

  1. Calciu este pentru oase si e foarte folos pentru un bebe sanatos dar nu are legatura cu parul. Ca sa ai par puternic ai nevoie de vitaminele B, fier, zinc si magneziu. EU am fost la dermatolog. Crede-ma te rog ca stiu. Pupici

    RăspundețiȘtergere

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers