joi, 14 aprilie 2011

PLANET SPA

Publicat de Raluca la 09:17
Imi place f mult aceasta  gama..Recunosc ca nu am folosit toate produsele din gama dar ce am folosit mi-a placut.Imi plac f mult produsele cu minerale si namol din marea Moarta..parca asa se numesc..an folosit din aceasta gama masca de fata,crema de maini si crema de picioare.Nici nu stiu daca mai sunt si alte produse.
Prima de care m-am indragostit a fost crema de picioare.Inainte era in alt ambalaj(intr-o cutie rotunda..) Imi place fff mult..de fiecare data cand sunt f obosita(mers mult pe jos) o folosesc si parca face minuni..imi simt picioarele relaxate.Un alt punct forte este acela ca miroase ff frumos.cel putin mie imi place la nebunie.La fel pot spune si despre crema de maini.
Masca de fatza nu prea am folosit-o...recunosc...am tinut-o pana a expirat...si asta nu pt ca nu ar fi buna(lasa un ten curat si proaspat) ci pt ca imi era lene sa stau cu ea pe fata pana se usuca...nu prea imi place sa aplic masti...stiu ca ar trebui dar nu imi place si mai nou...nu am nici timp..
pretul nu stiu care mai este,variaza..eu le-am luat la oferta cand erau toate in set 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers