luni, 4 aprilie 2011

POZE machiaj

Publicat de Raluca la 01:48





zilele trecute am prezentata cateva produse de makeup cumparate pt a fi folosite la nunta..v-am zis ca au costat destul de mult si ca o mare parte din ele le-am dat dupa nunta ..

inainte am facut eu un machiaj de proba(sa vad cat de mult rezista produsele)voi atasa cateva poze

nu sunt f reprezentative dar merg

produse folosite

fond de ten makeup forever face and bady

pudra pulbere makeup forever

corector/anticearcan make up forever

blush mac

fard ploape mac nunata motif(voi face un reviw  al produsului)

rimel chanel

ruj max factor  lipfinity

si cam atat cred

DIN CATE VEDETI ESTE UN MACHIAJ NATURAL IN CULORI CALDE(NUDE)

4 comentarii:

  1. Machiaj natural,potrivit pentru ochii tai.Asa ma machiez si eu de cele mai multe ori pentru ca am tot ochi caprui..
    APP,daca esti interesata organizez blog sale
    http://preciousboutiquee.blogspot.com/2011/04/blog-sale.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti-ai putea accentua ochii cu o linie ft subtire de tus. Poate si sa ofei adancime privirii cu o umbrac in coltul extern al ochilor. In rest imi place pt ca e natural si nu dai gres niciodata cu un astfel de machiaj.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ms Iulia.Creion sau tus negru nu am folosit niciodata,nu imi place cum imi sta..

    RăspundețiȘtergere
  4. iti sta super. nu le mai da, foloseste-le.

    RăspundețiȘtergere

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers