sâmbătă, 9 aprilie 2011

INDEMNIZATIE PT STUDENTE

Publicat de Raluca la 05:37

M-am hotarat sa abordez acest subiect pentru ca nu prea este mediatizat si sunt putine persoane care stiu despre ce e vorba!Nici eu nu am stiut pana intr-o zi cand din curiozitate am cautat pe net si am dat fara sa vreau peste o lege care imi confirma banuielile.Si informatia a picat f bine deoarece aveam in plan un bebe si cum eu eram la master am beneficiat de acei banuti.

Legea spune ca beneficiaza de indemnizatie pt cresterea copilului persoanele care sunt eleve de liceu(dar peste 18 ani),facultate,master,doctorat LA ZI si nu au facut nici o intrerupere.

legea suna cam asa- Legea nr.240/2009 prevede dreptul la indemnizatie pentru cresterea copilului al mamelor studente care:

m) urmeaza cursurile de zi ale invatamantului preuniversitar si universitar, organizat potrivit legii, frecventate fara intrerupere. Sunt exceptate de la aceasta obligatie persoanele care au intrerupt cursurile din motive medicale.

Mi se pare o informatie f importanta,poate sunt mamici in situatia asta!

Eu beneficiez de aceasta indemnizatie si chiar daca nu sunt bani multi(600 lei) tot e ceva decat nimic.Mai bine 800 lunar(600 indemnizatia si 200 alocatia) decat doar 200 alocatia.

Noua ne-a prins f b informatia asta si pentru ca am aflat la timp am spus asta multor mamici studente care mi-au multumit!Sper sa va foloseasca!Macar sa stiti!Pentru mai multe informatii ma puteti contacta!pup

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers