miercuri, 27 aprilie 2011

DM in targoviste

Publicat de Raluca la 14:02
Dupa ce am citit pe blogurile mai multor fete despre produsele balea,alverde etc am hotarat ca voi cauta si eu un astfel de magazin cu prima ocazie cand voi merge in Buc.Ieri insa,trecand cu masina prin centru orasului Targoviste am avut placuta surpriza sa vad ca s-a deschis un DM la noi in oras..am fost f bucuroasa si mi-am dorit sa intru in el sa vad ce pot gasi.E destul de maricel,din pacate nu am reusit sa stau prea mult in el deoarece gargarita mea era in masina cu scumpul meu sot si in timp ce eu cautam prin magazine ea urla cat o tineau plamanii .Bineinteles ca a trebuit sa ma intorc repede si am potolit-o caci mami are ce-i place ei..tatica..laptic..
Am reusit sa-mi iau un tratament pt par cu ardei iute de la cosmetic plant.Aveam nevoie de el caci imi pica f tare parul.Sper sa fie bun!V-am pupat..ca sunt f obosita..sper ca am scris cursiv ce am scris.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers