marți, 12 aprilie 2011

coletul meu cu produse farmasi

Publicat de Raluca la 09:17
sapt trecuta am primit primul meu colet de la farmasi
am citit pe mai multe bloguri ca la capitotul transport stau f prost si ca de multe ori fetele au avut surpriza neplacuta sa gaseasca produsele sparte(ojele in general)Probabil intre timp si-au imbunatatit tehnica de ambalare pt ca la mine au ajuns f bine,asezate intr-o cutiuta cu mai multe compartimente pt a nu se ciocni intre 
ele!Deci e de bine! 




eu mi-am luat 3 oje(imi plac toate dar cea rosie imi place cel mai mult),un set pt manechiura frantuzeasca(pe asta inca nu l-am folosit) si un ruj care imi place,rezista cat de cat si cand este aplicat da o senzatie de racoare.
Ojele au culori frumoase dar pe unghiile mele nu rezista 4 zile asa cum au zis unele fete..eu cred ca nu voi gasi niciodata o oja care sa stea pe unghii atat de mult..dar avand in vedere pretul 
 ..e ok..insa eu caut ceva de durata..sa stea mult pe unghii si chiar nu am gasit nimic pana acum..daca stiti voi vreo oja minune va rog sa-mi spuneti si mie
nu a fost o comanda mare,am dat 35 lei parca pe toate(cu drum cu tot).Vroiam sa le incerc!



8 comentarii:

  1. Ce culori frumoase!sa le folosesti cu placere:*
    Ti-am descoperit decurand blogul si vroiam sa te felicit ca ai timp si pentru familie si pentru noi!Sa iti traiasca fetita:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Super faine culorile:)
    De unde pot comanda si eu produse?:D

    RăspundețiȘtergere
  3. eu le-am comandat pe net dar se gasesc si in Bucuresti sigur..in alte orase n stiu dar in buc sigur sigur
    http://farmasi.ro/ acesta este situl,preturile sunt f mici..

    RăspundețiȘtergere
  4. Ojele Flormar sunt foarte pigmentate si unele nuante tin foarte mult pe unghii. :D

    RăspundețiȘtergere
  5. asa este.Pacat ca si-au dublat preturile toate produsele de la ei..eram tentata de mai multe lucruri

    RăspundețiȘtergere

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers