joi, 14 aprilie 2011

ce am gatit in seara asta

Publicat de Raluca la 11:37
Spaghete...mda...ne plac f mult si cum nu stiam ce sa mancam am gatit rapid celebrele spaghete...celebre pt noi caci le papam cu mare pofta!
ce ne trebuie:
-spaghete barilla(astea le folosesc de fiecare data,ni le trimite mama soacra din Italia..deci am facut spaghete de la mama lor,sunt ff bune,nu se lipesc deloc)
-carne vita in gelatina am folosit de data aceasta(conservele sunt tot de la socrela)..de obicei faceam cu ton...dar acum am schimbat
-sos,rosii,bulion,rosii on conserva-depinde ce are fiecare prin casa-eu am folosit bulion pasta facut de mine in vara care e ffff bun
-condimente:piper,un pic delicat(nu pot renunta la el deloc),un condiment facut de mine tot in vara alcatuit din verdeturi(marar,patrunjel,leustean,telina,cimbru,boia) toae uscate si date prin sita-ajung in final o pudra- fff aromata-o folosesc la sosuri,mancaruri..este ff bun si sanatos
-usturoi pisat
-patrunjel verde
-o lingura faina
-putin ulei

Se pune apa la fiert iar cand da in clocot se adauga pastele(de regula nu le rup dar acum le-am rupt pt ca le-am fiert intr-o oala micuta si nu aveau loc intregi).
Intre timp se prepara sosul.Se pune la incins intr-o tigaie teflonata ff putin ulei.Cand s-a incins se adauga o lingura de faina care se caleste f putin apoi se adauga rosiile/bulionul se fierb putin impreuna si apoi se adauga  apa calda(o cana de 200 g..depinde si pt cate pers gatiti)Se lasa sa se fiarba si apoi se pun condimentele(piper,o foaie de dafin,putin delicat,ce mai aveti prin casa si va place)La sfarsit se adauga usturoiul pisat si carnita sau tonul..depinde ce folositi.cand sunt fierte pastele(atentie nu se fiert ff mult ...nu trebuie sa se ingroase f tare daca ma intelegeti) se strecoara si se amesteca cu sosul.Deasupra se presara patrunjel verde.Mie imi place sa le mananc cu parmazan dar acum nu am avut.Asta e tot!Nu e mare lucru si sunt fff bune!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers