marți, 19 aprilie 2011

reviw oje farmasi

Publicat de Raluca la 03:45
Salutare!Imi cer scuze pt absenta dar asa e cand se apropie pastele..curatenie generala..iar daca mai ai si un bebe treaba e aranjata..
Va spuneam ca imi plac ojele farmasi dar ca nu prea tin pe unghie,ca sar f repede.
Trebuie sa ma corectez caci am gresit..dupa 2 incercari esuate am zis sa incerc si altfel..mi-am facut unghiile si dupa ce s-au uscat un pic am mai dat cu un strat de lac transparent tot de la farmasi.rezultatul?a tinut oja de unghii 3 zile(cred ca tinea mai mult dar a 4 zi le-am sters sa mi le refac..sarise ff putin in varful unghiei la cateva degete)
dupa cum spuneam m-au tinut 3 zile in conditiile in care am spalat si vase..deci. ..am ajuns la concluzia ca nu stiu eu sa-mi fac unghiile..probabil sunt multe trucuri pt ca oja sa tina mai mult...
cam asa aratau unghiile mele..au fst mai lungi dar le-am mai taiat insa nu ma indur sa le tai de tot..

3 comentarii:

  1. era bun daca ai fi dat un strat de lac transparent si sub oja,atunci te tinea macar o saptamana.nu exista oje bune si oje proaste,conteaza tehnica de aplicare.

    RăspundețiȘtergere
  2. da..asta sigur...doar ca am aflat cam tarziu..ms de pont..voi incerca si asa

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu acum sunt data cu farmasi..e a 6a zi si doar la una a sarit ff putin..tot cu spalat de vase etc. restu arata perfect.nu exagerez
    deci poate depinde mult si de unghii :)

    RăspundețiȘtergere

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers