vineri, 15 aprilie 2011

ce imi doresc dar nu am

Publicat de Raluca la 13:13
somn nu prea am si mi-a venit ideea sa scriu pe blog..sotul meu doarme..gargarita mea gangane in patutul ei nebagata in seama(nici ea vad ca nu are somn) iar eu stau la laptop si ma gandesc la  ...Ce mi-as dori fff mult?O trusa de farduri cu multe culori(poate am norocul sa o castig la un concurs la care am participat)si un parfum bun...care nu stiu..unul bun..de foarte mult timp imi propun sa strang bani sa-mi iau un parfum bun dar de fiecare data aparea altceva si se duceau banii..Am multe parfumuri de la avon..am fost o perioada reprezentant si le luam mai..la oferta sa zic asa...Probabil intr-o zi imi voi lua un parfum bun .poate mai devreme sau poate mai tarziu..momentam am ce sa fac cu banii stransi: ii cheltui cu sau pentru fetita mea dulce..acum ea e mai importanta decat oricare parfum..

1 comentarii:

  1. Iti tin pumnii sa ai cat mai curand parfumul pe care ti-l doresti! Ai un now follower si te astept si pe blogul meu http://e-cosmetic.blogspot.com/.
    O zi frumoasa in continuare.

    RăspundețiȘtergere

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers