sâmbătă, 16 aprilie 2011

in pana de idei..

Publicat de Raluca la 04:27
Nu stiu ce sa mai scriu..momentan sunt f prinsa in treaba asta ...curatenie de primavara...stiti cu ce se mananca nu?spalat geamuri,covoare,praf sters,parchet lustruit,rondurile cu flori trebuiesc aranjate..pietricelele date cu var...acum nu am chef de asa ceva..am facut ieri dormitorul si sufrageria..urmeaza restul..mai am destul..bine ca ma ajuta sotul meu scump ca altfel nu faceam fata.fetita mea tocmai a adormit iar eu navighez...va rasfoiesc blogurile,ma oftic ca nu va pot lasa comuri...chiar nu inteleg de ce nu pot lasa comuri pe unele bloguri..
de-abia astept ziua de maine,e ziua bunicutei mele pe care o iubesc f mult caci imi face toate poftele..
dupa cum v-am zis..pana de idei

4 comentarii:

  1. Buna Raluca.
    Stiu cum e in perioada asta pentru ca si eu am o fetita de 4 ani si sunt foarte ocupata cu curatenie ......abia astept sa ma linistesc dupa sarbatorile astea.
    Nu stiu de ce dar si eu ca tine .... nu reusesc sa public comentariile pe unele bloguri.
    Te pup si treci pe la mine daca doresti .

    RăspundețiȘtergere
  2. sigur ca voi trece..da ...e o problema mare cu publicatul comurilor..nu stiu ce e de facut..

    RăspundețiȘtergere
  3. nu iti pot lasa nici tie comuri daca nu setezi fereastra de top pop
    ..nu comentariu sub postare

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut. Sincer mai am multe de invatat in materie de blogarit. Si uneori nici net-ul nu ma ajuta. Am o viteza cam slaba.
    Daniela
    iti dau un link
    http://danielaelenuca.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers