vineri, 8 aprilie 2011

trusa oriflame

Publicat de Raluca la 01:36


este prin gentile mele de cosmetice,exista si ea pe acolo!nu am folosit-o de prea multe ori dar mi-am facut o idee despre ea.

culorile nu sunt tocmai pe gustul meu(ma refer la fardurile de ochi )..dar pot fi folosite...mai ales cele deschse ,eu folosesc de obicei culori nude,predomina nuantele de maron,gri,auriu in trusele mele..rar folosesc si alte nuante..stiu ca ar trebui sa fac o schimbare de look dar prefer un machiaj natural(sa nu se vada prea tareeeee mai ales ca momentan ies din casa doar sa merg la faculate,cumparaturi..viata mondena nu prea mai exista cu un bebe mic..)

dar sa revin la trusa..culorile nu au sidef,sunt aproape mate pe ploape

in schimb blusurile imi plac f mult..si cel roz si cel maron..la fel si paleta de rujuri..chiar daca nu prea tin ele

si inca ceva..nu e oglinda murdara,e folia care acopera oglinda...

se poate vedea si rimelul in poza dar vb alta data despre el..oricum e f bun..:

3 comentarii:

  1. esti repr.la oriflame sau cum de o ai?e de la oriflame,nu?e foarte faina si mie mi ar palcea.:X...sa o folosesti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  2. scuze acum am vazut titlul.eu eram captata de poza:X...da,e de la oriflame:))..stiam eu ca am vazut o:P

    RăspundețiȘtergere
  3. am fost..am dat doar cateva comenzi la inceput..atunci cand eram la fac si puteam face comenzi..cel mult 5 comenzi am dat...
    acum dau comenzi doar pt mine,oricum comanda minima e 50 ron...

    RăspundețiȘtergere

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers