duminică, 24 aprilie 2011

campanie Fa Nutriskin

Publicat de Raluca la 10:24
Cand am aflat ca se cauta trendaritze in aceasta campanie am zis sa ma inscriu si eu asa la misto.Asta pentru ca am amintiri foarte placute legate de aceasta marca.Imi aminteste de copilarie,tin minte ca de fiecare data cand eram copil primeam de ziua mea printre altele sapunuri Fa...si eram etrem de fericita,imi placeau fff mult,era unul portocaliu care mirosea divin...pentru mine acest sapun era UN SAPUN BUN... a urmat o perioada(liceul) cand nu am mai folosit,aparuse Davul..si acum imi place f mult insa de vreo 2 ani nu exista cumaraturi fara sa iau un sapunel Fa...Si acum am la baie sapun Fa si folosesc si antiperspirant Fa,in amintirea vremurilor trecute..
Regret ca nu am mai gasit sapunelul meu portocaliu cu miros de portocala dar ma incanta  si celelalte mirosuri..
Nu doar sapunurile au fost preferatele mele de-alungul anilor de copilarie...tin f bine minte ca primul meu roll-on a fost tot Fa..cu cat drag il foloseam si eram f mandra de noua mea achizitie,pe atunci nu aveam cosmetice ,aveam doar sapunul meu fa,pasta de dinti,un balsam de buze,samponelul de fructe(no name) si la acestea s-a adaugat rolo-nul Fa..eram ff fericita ...
Imi pare rau ca acum desi am foarte foarte dar foarte multe produse nu mai sunt atat de incantata de ele..nu mai ma fac fericita lucrurile astea,cand eram copil ma bucuram mai mult de lucrurile din jurul meu,de putinul pe care il aveam..visam mereu in primul an de liceu sa am fff multe cosmetice,lucru care pe parcurs s-a implinit dar din pacate nu mai ma pot face fericita...de aceea zic ca sapunurile Fa imi amintesc de copilarie,de emotiile pe care le simteam cand primeau un sapun de expl..
Astazi am primit un mail de la compania fa..cica as fi fost selectata sa ::incerc:: noile produse.M-am bucurat,e ca si cum as fi castigat un premiu,nu am mai castigat de mult nimic(de fapt e a 2-a oara cand castig ceva)
De-abia astept sa folosesc noile produse,le voi folosi cu placere si sper sa miroasa ff frumos si sa-mi aminteasca de copilarie
Cand voi avea timp voi face poza cu sapunelul si deodorantul meu Fa..
reeditare
poze FA

6 comentarii:

  1. hey si eu am fo invitata:P.Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hristos a inviat!!!

    Felicitari ! Si eu m-am inscris pentru campanie dar pana acum nu am primit nici un mail.......asta e....
    Pup !

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari, ma bucur tare mult ca ai fost invitata!
    Abia astept sa primesti produsele si sa iti impartasesti impresiile cu noi.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Madlen-vom fi colege:P.Paste fericit si tie

    RăspundețiȘtergere
  5. Daniela-Poate vei primi astazi,nu e timpul trecut

    RăspundețiȘtergere
  6. LittleD-si eu astept cu nerabdare sa le incerc.voi reveni cu impresii despre produse..asta e sigur

    RăspundețiȘtergere

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers