marți, 26 aprilie 2011

produse cosmetic plant

Publicat de Raluca la 08:11
Saptamana trecuta am primit coletul de la cosmetic plant.E prima data cand fac comanda la ei si cand folosesc produsele lor.Dupa ce am citit mai multe reviw-uri legate de diverse produse m-am hotarat sa cumpar 3 produse(ce aveam strict nevoie)
-am luat crema din gama Me@Mom pt depigmentare-aveam nevoie de o astfel de crema(in fiecare primavara imi apare ”mustacioara la gurita”...)

-crema contur pt ochi (am citit multe lucruri bune despre ea),e prima data cand folosesc  un astfel de produs
-crema anticelulitica cu galbenele(500gr)
Pozele sunt de pe site,cat de curand voi face reviw-uri si voi face poze proprii...sper sa ma tin de ele,sa-mi fac o idee si sa va impartasesc si voua experienta mea...crema de fata si ochi o voi folosi zilnic sigur,nu sunt atat de sigura in ceea ce priveste crema anticelulitica.Dar promit ca incerc!

2 comentarii:

  1. Eu am folosit crema contur ochi cu Q10 si ceai verde :D.
    Sunt foarte multumita de ea!
    Sa ne spui ce impresii ti-au lasat produsele. Sunt curioasa cum e crema anticelulitica!

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am auzit numai de bine de aceasta crema pt ochi
    in ceea ce priveste crema anticelulitica sper ca ma voi tine de ea..incerc

    RăspundețiȘtergere

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers