duminică, 10 aprilie 2011

rimelul meu preferat..momentan

Publicat de Raluca la 07:44

imi place...de cand am vazut reclama la tv am zis sa-l incerc..mai ales ca era la un pret super..nu mai stiu exact cat a fost..parca 20 lei?daca gresesc va rog sa ma iertati..nu o fac cu intentie..chiar nu mai stiu cat a fost..

cum am ajuns in Buc am cautat rimelul asta si l-am gasit...de atunci nu mai folosesc altul...isi face treaba f bine,gene dese,curbate,nu se intinde..e un rimel bun mai ales ca a costat atat de putin..

si cu ocazia asta admirati si farfuria fetitei mele(e noua..inca nu papam mancarica..dar va veni si vremea ei)

2 comentarii:

  1. A fost mult timp rimelul meu preferat, insa la un moment dat am simtit nevoie de ceva nou.
    Insa, a aparut unul nou - Maybelline One by One Volume Mascara si am inteles ca e super bun :D.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. o sa-l incerc si eu dar sa termin cu astea pe care le am ca obisnuiesc sa le deschid pe toate si se usuca apoi

    RăspundețiȘtergere

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers