luni, 25 aprilie 2011

campania gerovital chiar s-a terminat?

Publicat de Raluca la 07:50
in sfarsit...mi se luase de atata gerovital serioas.si asa cum multe fete au zis ,parca toate blogurile erau verzi..
Sincer cand am vazut reclama tv am fost tentata sa cumpar crema,suna interesant dar pe parcurs vazand atatea
reviwuri exagerate ,poate chiar mincinoase am renuntat..acum cand aud doar numele GEROViTAl mi se ridica parul pe mana...mi s-a luat..nu mai vreau..s-a vorbit f f mult despre aceste produse,s-a exagerat fff mult si parca a durat o vesnicie!Din punctul meu de vedere consider ca aceasta campanie a avut un efect invers asteptarilor..adica in loc sa promoveze produsele au facut exact contrariul..multe pers fug numai cand aud de gerovital..si eu ma numar printre ele

2 comentarii:

  1. Salut din nou pe ziua de astazi.....
    Sa stii ca iti impartasesc un pic ideea, in sensul ca ce e prea mult strica.
    Cam toata a batut apa in piua cu produsele astea , de altfel bune, dar m-am cam saturat sa vad peste tot aceleasi concluzii despre aceleasi produse.

    RăspundețiȘtergere
  2. salutare daniela!Nu stiu cat de bune sunt produsele pt ca nu le-am folosit,,am zis..la un moment dat am fost tentata dar am renuntat...sincer nu cred ca le voi incerca prea curand...sa treaca o perioada ”sa-mi revin ” ...cum vad gerovital..cum fug..m-a omorat campania asta..exagerata..

    RăspundețiȘtergere

Magnetzica Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers